Klantenservice

Bij De Koffiefabriek proberen we je zo goed mogelijk te helpen. Op deze pagina vind je alle informatie over verzendkosten, betaalmethodes en overige vragen.

Storing melden

Regelmatig onderhoud is belangrijk voor een lekkere kop koffie

Je wilt iedere werkdag kunnen genieten van een lekker kopje koffie, daarom is zowel dagelijks als wekelijks onderhoud van je machine belangrijk. Wij leveren de producten die je hiervoor nodig hebt. Het enige wat jij hoeft te doen, is onderhoud plegen. Wij leggen je uit hoe. We helpen je graag bij onverwachte storingen en jaarlijks onderhoud. Ook als je op dit moment nog geen koffie bij ons afneemt, vinden we het geen probleem om je te helpen bij het oplossen van storingen aan je machine.

Eerste hulp bij storing

We hebben lijstje gemaakt die je kunt gebruiken bij een storing aan jouw apparaat:

  • Wat is de storingcode/melding in de display? Noteer deze.

  • Staat de waterkraan open? Zit er geen knik in de waterleiding?

  • Zijn alle onderdelen goed teruggeplaatst na het schoonmaken?

  • Zijn de uitlooptuitjes van de voorraadbakken naar beneden gezet?

  • Is de mengbeker na het terugplaatsen vastgeklemd aan beide zijden?

  • Heb je al geprobeerd de stekker uit het stopcontact te halen en 5 seconden te wachten voordat je het apparaat weer aanzet?

  • Heb je het apparaat rustig laten opstarten en heb je niet op alle knoppen tegelijk gedrukt?

Heeft je koffiemachine een storing? Meld deze dan hier.

Het kan voorkomen dat bovenstaand lijstje de storing nog niet oplost. Geen probleem: je kunt een storing melden door ons tijdens kantooruren te bellen op 0546 625 052 of door onderstaand storingsformulier in te vullen. We zullen de storing zo snel mogelijk in behandeling nemen.


    Over de koffiemachine

    Betaalmethodes

    Veilig betalen met iDeal

    iDeal is in Nederland het meest gebruikte betaalmiddel op internet. Je kunt veilig en snel afrekenen via je bank.

    Er worden voor iDeal betalingen geen extra kosten in rekening gebracht.
    Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maal je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

    Vergeet niet bij de iDeal betaling op ‘bestelling voltooien’ of ‘terug naar de webwinkel’ te klikken. Nadat je dit hebt gedaan wordt de bestelling direct verwerkt.

    Achteraf betalen met Billink

    Bestel nu online, betaal achteraf wat je wilt houden. Betalen met Billink is heel gemakkelijk. Je bestelt en ontvangt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wilt betalen met ‘Billink’. Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen wat je wilt houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Zo heb je geen gedoe met vooruit betalen terwijl je nog op je bestelling wacht! Zo simpel is het!

    Levertijd & verzending

    Levertijd

    De levertijd van onze producten is 3 tot 5 werkdagen, mits de producten voorradig zijn.

    Verzending

    De verzendkosten bedragen € 6,95. Bestel je voor meer dan € 100,00, dan nemen wij deze kosten voor onze rekening.

    Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen de bestelling te laten bezorgen of zelf op te halen bij ons. Als je er voor kiest de producten te laten bezorgen, gebruiken wij het afleveradres dat je bij jouw bestelling hebt opgegeven. Mocht het zo zijn dat de levering van jouw bestelling meer tijd gaat kosten (bijvoorbeeld doordat een product onverhoopt niet op voorraad is), dan word je door ons op de hoogte gesteld.

    Klacht of ontevreden?

    Wil je een probleem of retour melden?

    Wanneer je een klacht hebt of niet tevreden bent over het product kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Het retourneren van een product kan op eigen kosten. Wanneer er schade is door onbehoorlijk gebruik, natuur invloeden of verkeerde behandeling, dan valt dit buiten de garantie.

    Wil je een klacht of retour melden. Stuur dan een e-mail naar info@dekoffiefabriek.nl. Naar aanleiding van deze mail zal De Koffiefabriek binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.

    GRATIS VERZENDING VANAF €100,00 (in Nederland)

     

    VEILIG BETALEN VIA IDEAL OF ACHTERAF MET BILLINK